lördag 21 juli 2007

Grattis William!

Våra vänner Maria och Jimmy, som flög ner till Henriks födelsedagskalas (och bodde på samma hotell som Woody Allen och Thierry Henry) har en son som är duktig på fotboll.

Igår tog hans lag silver mot ett tyskt lag i finalen på Gothia Cup och är därmed Sveriges bästa lag för 11-åringa pojkar (Gruppen B11).

Årligen deltar ca 1500 lag från 60-70 nationer i Gothia Cup. I grupp B11 tävlade i år hela 60 lag.

Grattis Stockholmslaget Boo FF till silvret och framför allt grattis till dig William Tjärnlund!

Jag är stolt att jag spelat fotboll mot dig och t.o.m. både gjort mål och tagit dina skott. Men det var ju några år sedan nu.

Eftersom jag är kompis med en spelaragent här i Barcelona, så ska jag tipsa om dig! Och berätta för Ronaldinho om jag träffar honom på krogen igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria
Tack för att du hejjar på mig, hoppas vi ses snart, William Tjärnlund

Anonym sa...

heej wille, fan vad du är söt. du har säkert tjej men ändå skit snygg.. hoppas byxorna gick o laga, du får inte cykla så mkt :p
// I