fredag 6 juli 2007

Hur ska jag prioritera?

Jag tror/hoppas Ted håller på att somna nu.

Har jag tur så sover han en i bästa fall två timmar. Så vad ska jag göra under denna fantastiskt fria lyxtid?

Plugga spanska inför provet nästa vecka? Förbereda lunchen? Svara på mina mail? Plocka undan vinterkläderna? Skriva brev till någon vän? Sova? Göra mina fötter sommarfina? Skriva en offert till ett uppdrag som jag fått en förfrågan på?

Eller dricka en latte ute på den soliga terrassen gjord med vår nya fina Nespresso maskin som Henrik fick i födelsedagspresent av Lena & Marcelo.

Skulle vilja hinna allt.

Hrm... ja jag borde ju definitivt inte sitta här och blogga i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja detta med att prioritera när man har barn är svårt, för mig slutar det med massa halvdana saker och när de vaknade kändes det som de nyss somnat.
Men på nåt konstig vis hinner man det man ska göra iaf. Ha en bra dag!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag hade inte tur. Han vaknade efter 45 minuter.

Jag hann skriva offerten och packa under vinterkläderna.

Jay sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.