tisdag 31 juli 2007

Ser fram emot hösten.

Några dagars semester utan familjen behöver både jag och min man. Mannen seglade ju som bekant med en kompis i Stockholms skärgård.

Idag kom jag på vad jag vill göra på min solo semester. Jag bokade precis flyg och anmälde mig till YOGAMallorca i september. Med min viga vän Viveka Blom som instruktör.

Är nybörjare. Har provat en gång, men det gick inte särskilt bra. Jag gillar helst att träna kampsport. Är för osmidig för yoga. Och rastlös.

Men jag tror ändå att yoga är precis vad min kropp behöver, så jag ska ge det en chans.

4 kommentarer:

Fröken L sa...

Yoga är otroligt skönt, när man väl kommer på hur man gör. För mig tog det drygt en termin men jag är inte så snabb i vändningarna. Fick inte riktigt ihop det där med andningen och rörelserna att funka tillsammans...
Kram Dila

Eva sa...

Behöver man inte vara vig för kampsport? Om man vill sparka någon på hakan då och är jättekort?

Anonym sa...

Det är dig väl unt. Ha det så skönt. Kram svärmor

Basilika sa...

Ah, det later skont. Kika pa http://www.dn.se/DNet/road/Classic/article/47/jsp/bildspel.jsp?a=629217&d=10 for lite inspiration.