lördag 7 juli 2007

Min vän Peter Halléns brorson skickade ett mail häromdagen.

Peter Hallén säljer ut delar av sitt liv!

Peter har alltid predikat om nomader. Nu inser han att det är dags att stå för vad han alltid sagt. Det är hög tid för honom att lätta på packningen.

Titta förbi Peter Halléns lokal på det idylliska Djurgården i Stockholm, Djurgårdsvägen 46 på Galärvarvet vid Parkteatern.

Om du inte är på spenderarhumör kan du alltid komma förbi på en kopp kaffe. Kom hit och hjälp Peter att lätta ankar. Eller kom hit för att köpa något Peter kommer ångra att han sålt!

Välkommen att komma själv eller med vänner 12.00-18.00, tisdag-söndag under hela juli månad (stängt 3-4 juli).

Och sedan kunde jag läsa om "Arkitekten och formgivaren Peter Halléns tidigare liv är till salu" i tidningen. You go Peter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag verkar nog jättekonstig nu men, jag ska flytta till Barcelona i augusti. Googlade på handboll och hittade din blogg.. Vill nämligen fortsätta träna det när jag är där... Vet du möjligtvis om det finns något damlag där?

Du får gärna svara till min mail;
fanny_astrom@hotmail.com

Maria Agrell, Barcelona sa...

Vet inte, men jag kan kolla med min handbollsgranne Iker Romero som spelar i FC Barcelona, när han kommer tillbaka från semestern.

Återkommer.