söndag 5 augusti 2007

Värsta utsikten från Tibidabo.

3 kommentarer:

Konsultpappan sa...

Jag har aldrig hunnit dit, faktiskt.
Varenda gång jag är i Barcelona brukar jag vara på väg någon annan stans, till Andorra eller på väg söderut.

Annat var det för en handfull år sedan. Då var jag alltid i Barcelona för Barcelonas egen skull.

Fan.
Borde återuppliva den vanan.

Anonym sa...

Vart ligger det där nöjesfältet? Ligger det vid Montserrat? Jag undrar hur man tar sig upp till Montserrat? Har inte körkort utan måste ta mig dit upp på annat sätt. Håller på att planera en resa till Barcelona och är intresserad av allt. Hittade din blogg på bloggportalen :-) Härlig blogg.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Annelie:

Nej, det ligger inte vid Montserrat. Mycket närmare. Jag tror själva berget heter Tibidabo också. Man kan också kommunalt dit.

Vägbeskrivning hittar du på tivolits sajt:

http://www.tibidabo.es/eng/acces.htm