söndag 23 september 2007

Yogan gav mig nya perspektiv.


Viveka lärde mig lite sköna posér.

5 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

Hahaha!

Men vilket vacker ställe! Inte underligt om folk vill gå i retreat för evigt (me apunto!!)

Anonym sa...

Nu är jag nyfiken..........

Fröken L sa...

Det ser avancerat ut! Så långt har inte jag kommit i mitt yogautövande ännnu... Hoppas att du hade det skönt!!!
Kram Dila

DeepBlueSea sa...

Fler bilder tack! Och om jag får önska, kanske lite landskapsbilder och så? (fast yogan är mkt imponerande...)
Har alltid önskat åka till Mallis, närmaste jag kommit är barcelona. Men det är inte dumt det heller, förstås.

Snart får jag i alla fall börja min översättning som ska handla om mat och la dolce vita (hur säger man det på katalanska?) på mallåkra bad ... ;o)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack o tack för era kommentarer.

Åh, vad glad jag blir att ni är nyfikna (Bibi) och vill ha fler bilder (deepbluesea).

Här kommer det.