söndag 15 maj 2011

Referat.

Grillade bläckfisk igår kväll. Under parasoll. Sommarregn. Jag hade fotovisning. Rodrigo gillade en av mina NYC bilder. Alltid något. Vi tittade på Lisa Wixells nya kollektion. Jag vill köpa allt. Fantastiska klänningar. Ungarna spelade fotboll i regnet. Vi drack mojitos och pratade Havanna. Missade Melodifestivalen. Såg på twitter idag att det hände igår. Känner mig utanför loopen. Jag har kommit på att det finns ju inga löpsedlar här. Inga nyheter skriker åt mig när jag passerar mataffären. Ser aldrig teve för vuxna. Så om jag inte går online så snappar jag inte upp omvärlden överhuvudtaget. Korkad fråga kan tyckas... jag har bara läst morgontidningar i Spanien och skvallermagasin som Hola. Finns det kvällspress här?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar Spaniens söndagsbilagor som tex El País!