fredag 9 mars 2007

Jag mötte Lassie.

Jo, jo jo. Jag vet, jag är en tråkig småbröstad tvåbarnsmor. Rynkig och lönnig. Det är sant.

Men på krogen ikväll hamnar vi bordet intill den enda kändis jag känner till i Barcelona; Ronaldinho. I fyra timmar sitter vi bredvid varandra. Han ler och han stirrar och han ler och han stirrar... bakom ryggen på sitt storbystade damsällskap. Det var länge sedan någon stötte så tydligt. Och på en gammal avdankad partyprinsessa som jag. Det måste ha varit TV-sminket. Tack.

6 kommentarer:

Shadow sa...

Inte illa! Ni kunde väl ha bytt telefonnummer åtmistone?

Anonym sa...

Spännande. Kul med uppskattning.
Hittade din sida via tjejblog och det var intressant att sitta och fördriva några minuter. Fint!

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Klart han blev alldeles till sig när han såg dig, snygging!!// Puss, Cecilia

Fröken L sa...

Det är bara att sträcka på ryggen. Det är inte alla som fått hetea blickar från en av världens bästa fotbollsspelare!
Kram Dila

Fröken Isakson sa...

Vad häftigt. Det är ju bara att njuta av ögonblicket ;-). Inte illa, hihi.

Anonym sa...

Skit tufft, ju ?! alla och då menar jag alla vet ju vem han är och så :) avundsjuk!