torsdag 7 juni 2007

Neeeeeeeeeeeej.

Det börjar gulligt. Jag lägger mig ned på golvet bredvid Ted för att prata lite. Han är rätt upptagen av att försöka lära sig krypa. Eftersom jag precis tagit en latte ute på terrassen så jag tar av mig solbrillor och lägger dem precis intill. Jag pussar Ted. Han greppar tag i mitt hår och försöker äta min näsa.

Aha, skön låt. Vi dansar lite. Puss. Mys. Tralalala. Snurr. Kras. Vad var det? Känner något hårt under foten. Det var väl inte? Jo, det var det visst. Snygga. Bruna. Soltåliga. Äkta. Stora. Garboliknande. Coola. Trasiga.

3 kommentarer:

Eva sa...

Joooobbigt! Du får göra som jag, köpa hm brillor i storpack!

Anonym sa...

Du kanske hittar nya, likadana på www.e-gafasdesol.com. Bra priser, bra service och snabba.

KARLAVAGNEN sa...

TRIST! Finns det sol otåliga brillor?