måndag 7 januari 2008

Året som gått: 2007

2007 skulle kunna sammanfattas som året då familjen Agrell genomgick en tvåbarnschock. Livet har handlat om att få en balanserad vardag i ett minikaos och det har inte alls varit lika lätt att få någonting annat gjort än att hinna äta, sova och prata. Typ. Känns det som.

Lite resor har det i alla fall blivit:
Jag minns vilohelgen med maken på Irland, partykvällar i Stockholm, naturupplevelser på Hölick, safari i Frankrike, sena nätter i New York, familjemys i Hudiksvall, bilprovning i Alicante, yogaresan till Mallorca och nu senast skidsemester i Andorra för att fira årets slut.

Och några fester har förgyllt detta år:
Påskbubbel med våra vänner i Stockholm, flera sena festmiddagar i Barcelona, 20-års jubileum med alla gamla 9:or i Hudiksvall, PARTY på vår terrass i slutet juni när maken fyllde ojämt, Max 6-års kalas i både Barcelona i juli och Stockholm i augusti, kräftskiva på Söder, och julmiddagen hemma hos oss i december.

Sedan har ju barnen utvecklats under året också:
Max lärde sig läsa och tappade en tand. Ted lärde sig att , fick sex tänder och firade sin första födelsedag. Barnen fick också en till kusin när min systerson Noah föddes.

Hjälp mig minnas, vad är det mer som hänt?

1 kommentar:

Shadow sa...

Det var ett hektiskt år!
Du, jag tycker ert julkort längre ned på sidan var superhäftigt. Lånar idén från dig. Kommer dock att bli svårt att hitta julkläder mitt i sommaren...