söndag 27 augusti 2006

32 veckan börjar.

Nu går jag in i vecka 32 av 40 graviditetsveckor.

Det känns som att kroppen börjar komma ifatt sig själv. Magen gör inte lika ont och jag är mycket piggare än tidigare. Fast jag blir matt av solen, så jag kryper längs husfasaderna för att kunna hålla mig i skuggan.

Lyxigt att fira "honeymoon weekend" med man och blivande storebror i Valencia, staden som putsar sig fin inför Americas Cup nästa år. Jag njuter av att bli bortskämd. Skönt att vila inför den tuffa vecka som kommer. Imorgon bitti flyger jag till Stockholm för att jobba, jobba, jobba & packa, sortera och städa ur det sista från lägenheten på Riddargatan.

Vill också träffa mina nära vänner, för det kommer att dröja länge innan jag kommer hem nästa gång. Julen firar vi i Barcelona, så jag kommer nog inte till Sverige förrän till påsk! Över ett halvår. Åh, nej, mer än 7 månader. Oj. Hur ska det gå?

2 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Vilken fin magbild.
Ska du föda i Barcelona? Vad skönt att slippa vara höggravid i den värsta värmen.
Lycka till med allt!

Supernova sa...

Vilken underbar bild! Och vilken underbar mage, och vilken underbar pool. Vill också vara där.