tisdag 1 augusti 2006

Atom Egoyan på Sture

Hånglade med min blivande man när vi såg Atom Egoyans film Den goda mannen i biomörkret i början av 90-talet. Filmaffischen hängde kvar länge på studentlyans badrumsdörr uppe i Umeå.

Egoyan gör visst ännu naknare filmer idag. Blev nästan lite generad när jag såg Sanna lögner med min äldsta barndomsvän Charlotte nu ikväll. Mycket sex. Och nakna kroppar. Kevin Bacon var strålande och intrigen intrikat. Han är fortfarande en intressant regissör. Borde se filmen med min man också.

Middag på PA. Jonas Åkerlund tafsade - av misstag - och bad om ursäkt. Jag har blivit för tjock för att man ska kunna gå runt mig, antar jag.

Pappa och Barbro har åkt ner från Glada Hudik för att leka med Max i några dagar. STORT TACK! Flyttpackar och sorterar hela dagarna.

Inga kommentarer: