tisdag 14 september 2010

Med kvinnan på armen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria!
Jag har följt din blogg ett tag och den ger mig mycket. Ofta blir jag glad av dina fina bilder, alltid med en egen ton.
Jag började läsa bloggen för att ha lite koll på vad som händer i Barca eftersom min älskade unge (som alls inte är nån unge längre, hon är 20 år) bor och arbetar i Barcelona sedan början av året. Det ger mitt moderliga kontrollbehov viss tillfredsställelse. Nästa vecka får jag dock träffa henne live igen, på plats.
Jag känner inte dig, men jag inbillar mig att du är en fantastiskt duktig och klok person med en befriande självdistans.
Tack för en bra blogg! Må så gott och kram på dig från Gävle.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack rara. Just idag värmer dina ord alldeles extra.

..."befriande självdistans" - extra glad om jag uppfattas så.

Kram,
Maria