fredag 10 september 2010

Show.

Idag kl. 14.30 ska jag vara rolig på Norra Brunn. Inför lite folk. Jag kommer inte att vara det. Borde vara livrädd, men är mest matt. Jag står i kvalet att kapitulera eller ändå försöka. Jag har bjudit in en vän som lovat att skratta och inte bedöma mig utan bara säga som till barnen: "det viktigaste är att du har kul".

Jag har inte skrivit klart manus ännu och jag har definitivt inte lärt mig det utantill. Det där med tajming är bara att glömma. Det ska tydligen kännas som musik. Att man bara känner när det ska komma, men jag fick redan i högstadiet höra av min musiklärare att jag saknar gehör.

Ok, håll mig i handen nu. Snälla.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar att filma och lägga ut på tuben, vilken utav dom säger jag inte.....

Tove sa...

Mucha mierda! Som man säger...

Susanne B sa...

Lycka till!!!!

Anonym sa...

DUKTIG du är!!! Tänk på det när du står där! Inge många som skulle våga!! /Mari

Anonym sa...

Du rockade och så stolta vi var över dig, ha en skön kväll - MX2

Maria Agrell, Barcelona sa...

TACK!